Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

snart juli

Av Esther mudahemuka - 30 juni 2013 18:30

hej!

i morgon är det juli och en månad kvar tills det är skola jag längtar tills det är skola.

Jag har varit i kyrkan och träfat min kompis MAZA det va jätte roligt att prata med henne 

och vi lekte lite sen åkte dom hem . jag har set att det är monga som älskar 1D och JB 

om ni vill kan jag ge er mycket fakta om dom två om ni vill det skriv en kommentar .

jag har JB saker och 1D saker jag vill gärna att ni följer mig.

 

 

 

   

PS: Justen bieber är vän med One direction Coolt va

 

 

 

hej då  

 

 

 

det står hej då

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Esther mudahemuka - 7 juli 2013 19:01

hejsan hejsan har varit hos en kompis och hoppas verkligen... att ni ska skrivs några kommentarer!!!! ...

Av Esther mudahemuka - 3 juli 2013 22:28

HEJ! jag gillar get the look är jätte bra. Hon bereta hur man kan sy saker  och se ut som kändisar. Ni kanske vill kolla på den videon så gå in på youtube  och skriv get the look disny channel. Jag tycker verkligen att sy. Jag har andra nyhet...

Av Esther mudahemuka - 29 juni 2013 22:34

hej! jag kommer bara läga bilder på one direction och skriva vad dom heter. HEJ DÅ!         HARRY   ZAYN   NIALL   LOUIS   LIAM   och hela one direction   ONE DIRECTION               hej ...

Av Esther mudahemuka - 29 juni 2013 21:45

hej! Jag vill bara berätta att jag tycker att Mailey cyrus har förendrats  jag tycker att Mailey är lite för  skrämmande och äcklig. Mailey har klippt sig för lenge sän men hennes låtar är jätte bra den  som jag gillar jätte mycket fast den är ...

Av Esther mudahemuka - 29 juni 2013 18:45

HEJ! Jag älskar ONE DIRECTION dom äger mina kusiner som heter ORLANE OCEANE DELCY och MAZA och min syster SARAH vi gillar ONE DITECTION. Jag och Delcy älskar Harry Orlane och Sarag älskar zayn Oceane älskar Louise maza älskAR NIALL. VI ÄR ONE...

Presentation


hej
jag är en tjej som
gillar Justin bieber och one direction

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Esther

sweetpuppys blogg  

Esther

veckans blogg, outfit

 


Ovido - Quiz & Flashcards